Jak mě zase jednou naštvala lidská idiocie

4. května 2011 v 16:29 | onni |  Každodennost
Občas, když se v práci nudím, nebo naopak mám práce nad hlavu až mi z toho jebe a potřebuju na chvíli myslet na něco jiného, pročítám si iDnes.cz. Občas to může být dosti destruktivní, občas dost velká sranda. Dneska jsem se ale naštvala. Ani ne tak kvůli iDnesu, jako kvůli těm diskuzím, kde to občas vážně stojí za to.
Všimli jste si, že se u Xmanu objevila rubrika "Poradna"? Nevím kdo s tímhle příšel. Samozřejmě si nemyslím, že by chlapi nepotřebovali psychologickou virtuálni poradnu, ale oni si to očividně myslí. Alespoň podle reakcí. Zrovna dnes se tam objevilo toto PORADNA: Čeká se mnou dítě a nutí mě do svatby. Kluk chodí s holkou, ta chce dítě, on ne, bo si chce uživat peněz. Holka ale otěhotvní, i když brala antikoncepci, na potrat jít nechce, on jí do toho nutí, protože má rád své pohodlí. Navíc ho ještě jiní nutí do svatby. Nevím, do jaké míry jsou ty dotazy pravé a do jaké míry vymyšlené, ovšem takových chlapů jsou mraky, to víme všichni. Nenaštval by mě ani tak ten přístup mladého hocha, který jen tak tak vylezl z puberty (pokud vůbec, 22 let není zas tak moc) a už by se měl starat o dítě? Pro někoho je brzo i ve třiceci, holt, každý jsme jiný. Naštval mě celý ten přístup a hlavně názory čtenárů.
Vůbec netuším kde lidi berou informaci, že hormonální antikoncepce 100% zabraňuje početí. HA tomu pomáhá předjít, ale stoporcentní není vůbec nic. Znám dost lidí, kteří mají dítě, i když žena antikoncepci brala. Jeden pár má dokonce dvojčata. Lidé jsou nejspíš přesvědčení o tom, že současný farmaceutický průmysl je natolik vyspělý, že se dá tabletkama vyřešit naprosto všechno. Ale nedá. Příroda si totiž vždycky nakonec uděla to, co chce. Jediná stoprocentní metoda zabranění těhotenství je sterilizace. Jinak stačí, že se tabletku zapomene jednou vzít, protože to se prostě stává. Taky jsou zde jiné faktory, nemoce, nervy, prý dokonce i alkohol. Nemluvě o tom, že stačí i malé chvilkové hormonální rozhození způsobené například stresem a zavedený systém prostě přestává fungovat.
Co mě ale naštvalo ještě víc, a souvisí to právě s oním přesvědčením, že kdo bere antikoncepce, prostě nemůže otěhotnět, je jistota, s jakou si všichni dovolují tvrdit, že zmíňovaná slečna naschvál HA vysadila, aby se nechala zbouchnout a de facto kluka k sobe násilím přivázala.
To si vzpomenu na dvě moje sestřenice, kterým se nedávno narodili synové. Obě braly antikoncepci, ani jedna dítě neplánovala. Ta jedna z nich dokonce po tom, co se o svém těhotenství dozvěděla, brečela, protože vůbec nevěděla co má dělat. A to už má blízko ke třicítce, takže akorát věk na první dítě. Druhá byla vdaná, takže užrcitě tím nechtěla svého muže dostat do chomoutu.
Ale né. Ženské jsou vypočítavé mrchy, které mají děti jenom proto, aby dělaly chlapům naschvály.
Co mě taky vytočilo, ale vlastně i dost dobře pobavilo je celkový způsob přemýšlení dnešních lidí. Věnují se sexu od útlého věku, myslí si, že tabletky naprosto všechno vyřeší za ně a když se nahodou něco nevydaří, hned chtějí utíkat. Hlavně, podle té diskuze, teda chlapi. Jasně, člověk se může chránít, může dělat vše proto, aby k těhotenstív nedošlo. Ale když už se to stane, měl by se začít chovat jako dospělý člověk. Pokud žena odmíta potrat (tedy že si tuto možnost vůbec nepřipouští) nikdo jí k tomu nemůže nutit. Není to jen psychický zásah, ale také fyzický a v obou případech může žena dlouhé roky nést následky. Pokud se k něčemu takovému rozhodne, musí to být čistě její vůle. Ale né, ja jsem frajer, co si sexuje a když je moje holka těhotná, tak ji pošlu na potrat. A ještě si dovoluje mě nutit k tomu, abych se o to dítě staral! Blbka.
Samozřejmě se většina nezapomněla zmínít o tom, aby si chlapec nechal co nejdřív udělat testy DNA, že prý dítě, které má přijít na svět (a moc mu to teda nezávidím), beztak není jeho.
Já vám nevím, kde se takové hnusy v těch lidech berou, to vážně nechápu. Jistě, lidé jsou nezodpovědní samolibí imbecilové. Jasně. Fajn. Já na to zase na chvíli zapomněla.
 


Komentáře

1 Azelie Z Arassu Azelie Z Arassu | Web | 4. května 2011 v 16:36 | Reagovat

:( Nakonec, ale i ty poznámky a názory ostatních nemuseli být vůbec oběktivní.. ono se hezky mluví o věcech do kterých nevidíme. Když to pak sami zažijeme hned se nám pohled na věc radikálně změní...NUtit kluka ke svatbě fér není ale holku k potratu už vůbec ne!!

2 onni onni | Web | 4. května 2011 v 16:52 | Reagovat

[1]:Já bych taky kluka do svatby nenutila jenom kvuli děcku. Ale ten kluk podle všeho se o to dítě ani nechce starat a o to primárně jde.

3 Elysia Elysia | Web | 5. května 2011 v 13:13 | Reagovat

je to porad stejny, driv a v nekterych zemich jeste dnes taky vzdycky ukamenovali jen zenu, kdyz ji pristihli pri cizolozstvi a nikoho nenapadlo ze na to prece museli byt dva. dnes je to modifikovany v tehle podobe. zenska otehotni - muze si za to sama. jak kdyby ten chlap s tim nemel vubec nic spolecnyho, vubec nebude mit to dite polovinu jeho genu! takovyhle imbecilove omezeni me taky dokazou nastvat. podle me je sice blbost aby ho ta holka nutila do svatby, je jasne ze pokud jsou hodne mladi nemusi jim to vydrzet a pak se budou za par let rozvadet, ale tu odpovednost by kazdopadne ten chlap prijmout mel..
taky znam jednu , co uz ma asi 4 dite a to ani jedno nebylo planovany, vsechny pocala behem uzivani HA, je fakt, ze kdyz uz se to nekomu stane poctvrte tak je asi nekde chyba a mela je zkusit vymenit za jiny prasky bo jinou metodu, ale to je zas jina vec...a ona ani ta sterilizace neni uplne stoprocentni, pokud se nejedna o uplnou kastraci, ale ta se za ucelem sterilizace neprovadi. zktarka ani ten podvaz u chlapa ci preruseni vejcovodu u zeny se nemusi vzdycky podarit tak jak  by mel..

4 onni onni | Web | 5. května 2011 v 16:03 | Reagovat

[3]: Jo, to je taky pravda, taky jsem slysela ze ani sterilizace neni stoprocentni, pac preci jen je to chirurgicky zakrok delany clovekem, ktery nemusi byt dokonaly.
Tak jinak. Jedina stoprocentni metoda jak zabranit tehotestvi je abstinence.
Ale mi prijde dokonce az vtipne, ze si tolik lidi mysli, ze je HA stoprocentni a kdyz zenska otehotni, tak ji urcite sama od sebe prestala brat. Kde na to ti lidi chodi? A nebo si v dnesni dobe proste uz vazne nikdo necte ani blby pribalovy letak? Nechapu, fakt..

5 Elysia Elysia | Web | 5. května 2011 v 16:35 | Reagovat

[4]: no to vis lidi slysi jen co chou slyset a kdyz nekdo rekne, ze je to temer stoprocentni tak si z toho vezmou jen to co se jim libi a to temer se z toho vytrati..a navic jak vime, blbost vladne svetu, bohuzel...ono taky je jednodussi nekoho obvinit a mit konkretni osobu na kterou muze byt ten chlap nastvanej nez se vztekat na selhani pilulky..to taky funguje odnepameti, ze si lidi pro svuj vztek hledaji obetniho beranka a tak se to proste svede na tu holku, ze to urcite udelala schvalne

6 onni onni | Web | 5. května 2011 v 17:13 | Reagovat

[5]: taky fakt. A jak jiste obe vime, ono to odjakziva funguje tak, ze pripadne nechtene otehotneni je starost holky. Vis jak, takoveto,  ze coby chlap pouzival kondom, je to prece starost baby.. spis me ale udivuje, ze na tohle narazim jeste dneska a u dospelych lidi..
Matka by tezko opustila sve dite (i kdyz i to se stava), kdezdo pro chlapa to zas takovy problem neni. Nerikam ze jsou takovi vsichni, ale podle te diskuze a treba i podle toho, jak vidim svou kamosku, ktera je sama s deckem, a to decko sveho tatu tusim od vanoc nevidelo, tak mam obcas dost.

7 Elysia Elysia | Web | 5. května 2011 v 18:08 | Reagovat

[6]: no to pak vypovida o tom ze jsou dospeli jen biologicky nikoli mentalne. moje neter svyho biologickyho otce taky nevidela uz par let i kdyz v tomhle pripade je to jedine dobre. me treba ten muj potesil, kdyz jsme se o tom tak nejak bavili, co by bylo kdyby se nahodou nechtene stala "nehoda" a tak jak vim, ze na to byt otcem zatim pripravenej neni (nerikam, ze ja bych byla), tak rekl, ze by z toho byl asi nejdriv v soku (coz je pochopitelny, ja bych byla mozna i vic) ale ze by se na to pak tesil:) uz tohle je proste strasne dulezity a neco to vypovida, kdyby mi rekl, ze kdyby se neco stalo, ze mam jit na potrat tak bych si asi rozmyslela jestli s nim chci byt

8 onni onni | Web | 5. května 2011 v 18:30 | Reagovat

[7]: v tom mas pravdu.. ja kvuli tomu taky obcas dost hystercim, kdyz maji prijit ty dny v mesici a ony nejak ne a ne prijit.. ja jsem z toho uplne v prdeli a on nakonec rekne, ze by se to proste nejak vyresilo, ze to nemam resit ted. Co ja vim, treba s nim nikdy dite mit nebudu, treba nam to nevydrzi, ale jde o ten pricip, tu zodpovednost.. i treba ten pocit, ktery mam a ktery mi rika, ze i kdybychom se my rozesli, tak on se na to dite nevyklasle. To je dulezite.

9 Slečna S. Slečna S. | 7. května 2011 v 10:42 | Reagovat

Já bych jen podotkla, že těhotenství a porod je pro tělo mnohonásobně větší záhul než potrat, takže bych to s těmi následky neviděla tak černě.
A tohle je snad jediná věc, u které považuju za dobré být holka - nikdo mě nemůže postavit před situaci "čekám s tebou dítě a nechám si ho, ať se ti to líbí nebo ne". Ovšem zas je fakt, že já být chlap, radši si na něm udělám uzel než souložit bez kondomu a navíc s holkou, která chce dítě.

Mimochodem, ani sterilizace není 100% v případě, že je sterilizován jen jeden partner, je tam nějaká opravdu hodně malá možnost, že k otěhotnění dojde. Navíc u nás člověk nemůže jít na sterilizaci, pokud nemá x dětí a nedosáhl určitého věku, takže tahle možnost antikoncepce je poněkud hůře dostupná.

10 onni onni | Web | 8. května 2011 v 19:43 | Reagovat

[9]: no nevim, moje matka ma za sebou tri porody, jeden z nich byl dokonce cisar a nasledky z techto tehotenstvi ma pouze v nasbiranych kilech, kdezto na potrat sla v zivote jednou a a da se ric, ze se s tim dodneska uplne nevyrovnala.
Nicmene mas pravdu v tom, porod neni zadna prdel. Neni, ani v dnesni dobe, zas tak vyjimecne, ze zeny behem porodu umiraji (a nebo k tomu nemaji daleko).

A co se sterilizace tyce, vetsina lidi se pro ne samo o sobe rozhoduje az po nekolika detech. Zakazane je to dost mozna i proto, ze se treba v dobe komunistu sterilizovalo cikanske zeny proti jejich vuli (casto to bylo po tezsich porodech kdyz pak o tom nevedely). Dneska se to proste hlida.

Ovsem tvoje nazory na materstvi si pamatuju a podle vseho se nezmenily. Holt, nektere zeny proste k tomu aby mely dite stvoreny nebyly, i kdyz se kolikrat hovori o tom ze materstvi je pro zenu to nejlepsi v zivote, to je vazne hovadina. Ale je vazne lepsi takove zeny deti nemely. Kvuli tem pripadnym detem ;)

11 Slečna S. Slečna S. | 9. května 2011 v 2:58 | Reagovat

[10]: Nevyrovnala? Jakože jí potrat provedl nějaký gynekolog-řezník?

A za komunistů se sterilizace určitých skupin obyvatel proti jejich vůli prováděly bez ohledu na to, že snad od roku 1963 (myslím, jistá si nejsem, ovšem  někdy z 60. let to je) platí ona klauzule o možnosti sterilizace pouze pro lidi od určitého věku, počtu dětí a případně císařských řezů. Teoreticky byly zákony bez vědomí pacienta nelegální i tehdy, ale holt se na to někdy nebral zřetel.

12 onni onni | Web | 9. května 2011 v 7:17 | Reagovat

[11]: myslim, ze potrat je predevsim psychicka zatez, ne fyzicka, a z toho jsou pak nasledky ;) ale vzhledem k tomu, ze se kdysi provadely potraty maximalne s diazepamem, ani po fyzicke strance to nebyla zadna sranda..

Tak co nadelas, holt to priroda vymyslela tak, ze zenska ma rodit deti, kdyz je nechces, jedina stoprocentni metoda jak tomu zabranit je nemit sex ;) a nebo si sterilizaci nechat udelat.. co ja vim, nelegalne, nebo v jinem state.. a nebo pak jit na potrat, treba to zvladnes v pohode, ja bych z toho mela hruzu ;)

13 Slečna S. Slečna S. | 9. května 2011 v 12:31 | Reagovat

[12]: Psychická zátež mi (při mé proslulé neempatii) nějak nedocvakla. No, pokud to byl potrat vynucený okolnostmi a ne myšlenkou Proboha, vetřelec, dejte to pryč!, tak to je asi poněkud na houby. A kyretáž s diazepamem si raději ani nepředstavuju - ovšem z pohledu člověka, který děti fakt nechce, tak kdyby se něco jó podělalo, radši přežiju i takový potrat než těhotenství a porod...které bych pravděpodobně nepřežila. :D

Jojo, holt mi nezbude, než někoho uplatit tady, nebo si našetřit na zákrok v pokrokovější zemi. Do menopauzy se  mi fakt čekat nechce. :D

14 onni onni | Web | 9. května 2011 v 14:33 | Reagovat

[13]: Vis jak, kazdy clovek je jiny, kazdy clovek nese psychickou i fyzickou zatez jinak. Nekdo je schopny na spatne veci ihned zapomenout, pac to je vlastne takova ta sebeobrana, ze clovek neco cilene z pameti vymaze, no a jineho i mala vec trapi cely zivot.
Ale ja kdysi videla nejake video s ultrazvukem (tusim to bylo neco vychovneho na zakladce), a vlastne i zaberem zepredu, jak se ten potrat provadi. A ne, nebylo mi nejak moc lito toho decka, ale spis te baby. Resp, mam z toho pohledu toho nastroje v utrobach trauma jeste ted. Pak je asi lepsi jit na miniinterupci, ktera uz se dela tusim v narkoze.

A co ty vis jak to bude. Treba ti ve ctyriceti hrabne a budes si chtit co nejrychleji porizovat potomka :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama